مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-23اقتصادي

پرداخت 23 هزار میلیارد تسهیلات به بخش صنعت و معدن 


مدیر عامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد که این بانک تاکنون معادل 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که عمده این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش بوده است.

- مدیر عامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد که این بانک تاکنون معادل 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که عمده این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش بوده است.

   حسین مهری در گفت وگو با ایسنا، گفت: بانک صنعت و معدن از ابتدای سال تاکنون در مجموع 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخته که رشد قابل ملاحظه ای نسبت به قبل داشته است.

همچنین، بیشترین تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک در قالب سرمایه در گردش بوده است.

وی افزود: این بانک، تخصصی است و بانک مرکزی به بانک صنعت و معدن اجازه پرداخت وام ازدواج محدودی را می دهد که این میزان سالانه حدود 14 تا 16 هزار فقره تسهیلات ازدواج است .

در ادامه، مهری درباره اینکه بانک مرکزی برای کنترل رشد ترازنامه بانک ها یکسری محدودیت ها ایجاد کرده است، گفت: بسیاری از بانک ها در این زمینه طبق اعلام بانک مرکزی عمل می کنند و هدف این طرح مانع شدن در افزایش پایه پولی است.

تاکنون این محدودیت ها برای بانک صنعت و معدن مانعی ایجاد نکرده است و به اعتقاد من این امر هیچ گونه محدویتی ایجاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 23 هزار میلیارد تسهیلات به بخش صنعت و معدن 

پرداخت 23 هزار میلیارد تسهیلات به بخش صنعت و معدن